OfficeHeart Blog

Groepen samenstellen met tags

Toegevoegd op 29-11-2016 door OfficeHeart in Relaties Beheer
image

Om overzicht te houden in het relatiebestand kunnen er groepen worden aangemaakt. Deze kunnen worden gegroepeerd naar eigen inzicht en criteria door middel van tags. En deze groepen kunnen worden opgehaald voor bijvoorbeeld een mailing naar één specifieke groep, maar ook meerdere groepen tegelijk.

Hoe werkt het?

Bij de verschillende relaties kan onder de tab 'bijzonderheden' tags worden toegevoegd. Dit kan geheel naar eigen inzicht. Op branche, bepaalde wensen die deze relatie heeft of andere criteria. 

 

 

Via Relaties - Groepen - knop 'groep samenstellen' kan er op basis van verschillende criteria een groep worden samengesteld. 

 

 

wanneer er een groep wordt gemaakt op basis van de opgegeven tags, worden in deze keuzelijst 'tag' geselecteerd. En hierbij kunnen nog meer keuzes worden opgegeven. Wanneer er op 'Toon selectie' wordt geklikt, komt hier de groep uit met verschillende kenmerken. 

 

 

Vervolgens kan er gekozen worden om de lijst met relaties die voldoen aan de gekozen criteria, te exporteren naar een Excel bestand, toe te voegen aan een bestaande groep of een nieuwe groep voor te creëren.