Belafspraken

Belafspraken

Met OfficeHeart Belafspraken kunt u uw telefonische contactmomenten perfect managen. U plant uw belafspraken wanneer u deze uitkomen. De module Belafspraken in OfficeHeart lijkt op telefonische taken. Daardoor kunt u op een vast of willekeurig tijdstip een belmoment inplannen. Zeker is dat u geen enkel gesprek meer over het hoofd ziet. 

 

Automatische gesprekstoewijzing

Het toewijzen van gesprekken aan medewerkers gebeurt automatisch in de juiste volgorde en op het juiste tijdstip.

 

Contact bij geen gehoor

Geen contact kunnen leggen? Met één handeling informeert u uw relatie per e-mail. De klant weet zo dat u contact heeft proberen te zoeken. Doordat het betreffende contact hierdoor ook gelijk wordt onderdrukt in het lijstje met te bellen klanten, wordt uw belcapaciteit optimaal benut.

Hogere contactkans door herinnering

De mogelijkheid om kort voor het geplande contactmoment een herinnering te versturen verkleint de kans op geen gehoor.

Gespreksverslag

Met één handeling kunt u gespreksnotities per e-mail versturen. Eenduidig, in uw huisstijl. Dit voorkomt misverstanden achteraf.

Resourceplanning

Benut uw capaciteit optimaal door tijdsloten te generen. Via het OfficeHeart Klantenportaal kunnen uw klanten aangeven op welk moment zij gebeld willen worden. Wel zo effectief voor grootschalige belacties.

Koppeling met workflow

Belafspraken zijn geïntegreerd in de workflow. Dat betekent dat als u bijvoorbeeld de status van een van uw relaties verandert, deze relatie op de bellijst kan worden geplaatst. Daardoor kan er dus automatisch actie op worden ondernomen.

 

Volledige historie

Wanneer, door wie en waarom er telefonisch contact is geweest is allemaal gekoppeld aan de relatie en eventueel aan een project. Door ook telefonische contacten op te nemen in het systeem, is er geen ruimte meer voor onduidelijkheden.


Contact

  • Nieuweweg Noord 314 B30, 3905 LX Veenendaal
  • +31 (0)318 548 195
  • info@officeheart.nl