Release notes OfficeHeart CRM versie 2012 Q2

Algemeen

  • Fix selectie van relatie.

Interne berichten

  • Fix bij gebruik van ongeldige xml of html tags in een bericht

Incidenten

  • Fix onderhoud rubrieken, nieuwe rubrieken zijn standaard actief
  • Loggen van vrijgeven of in gebruik zijn.
  • Voor selectie van rubrieken kan nu ook een combobox worden gebruikt.
  • Bij incidenten van gelijke prioriteit telt tijdstip ontvangst mee bij toewijzen van 'volgend incident'
  • Scrollbalk bij lagere resoluties
  • Mogelijkheid om tegelijkertijd meerdere nieuwe incidenten toe te voegen
  • Knop dashboard verwijderd
  • Fix, omzetten van email naar incident 'datum gereed' kon onjuist worden berekend.
  • Fix weergave van & teken in keuzelijst 'in behandeling bij'.

Bestandsbeheer

  • PDF format toegevoegd aan lijst met toegestane bestandstypes
  • mogelijkheid om .zip bestanden te uploaden (voor publicatie op het portal)

Belafspraken

  • Tekst knop "Mail reactie" ingekort naar "Mail"
  • Tekst knop "Evaluatie" ingekort naar "Eval"
  • Knop Opslaan en sluiten gewijzigd in alleen Opslaan.
  • Telefoonnummers worden nu ook groter weergegeven als de muis op het veld zelf staat.
  • Nieuw: mogelijkheid voor versturen van herinneringen.
  • Logging uitgebreid, wijziging van status, groep en datum worden nu ook gelogd.
  • Loginfo wordt vernieuwd na opslaan.

Relaties

  • Bij zoeken personen kunnen de relaties met instellingen worden getoond.
  • Bij handmatig genereren van nieuw certificaat wordt nieuwe wachtwoordbrief gemaakt.
  • Automatische toewijzing van relatiecode indien deze ontbreekt.
  • Notificatie email bij downloaden van certificaat
  • Toevoeging logging bij wijzigen gegevens instelling voor gebruiker met beperkte rechten
  • Nieuw: mogelijheid tot opslaan van 2de emailadres bij contactpersonen
  • Dashboard contextmenuoptie verwijderd.
  • Aanmaken van een login voor het klantenportal
  • Toevoeging relatiecode/brin bij selectie hoofd en nevenvestigingen.
  • Fix fout bij opslaan van nevenvestiging indien vestigingsnummer ontbreekt.
  • Fix bij samenvoegen van dubbele personen worden de groepen en mailinglijsten ook aangepast.
  • Bij kwalificeren wordt status van de relatie aangepast en vinkje op tab overig gezet.
  • Fix gebruik van alternatief emailadres contactpersonen.
  • Fix toevoegen van mailinglijsten, leden werden niet altijd toegevoegd in FireFox
  • Gebruik van alternatief emailadres contactpersoon is nu optioneel
  • Fix; knop Opslaan of sluiten van het detailvenster van personen kon soms niet reageren
  • Fix, opmaak knoppen 'Nieuwe toevoegen' en 'Relaties weergeven' bij zoeken naar personen

Agenda

  • Fix uitsluiten van meerdere data bij herhaalde afspraken
  • Afwijkende achtergrondkleur per medewerker bij weergave van meerdere agenda's naast elkaar
  • Tijdnotatie in afspraakdetailvenster is nu 24 uurs
  • Bij weergave van afspraken wordt nu aan gegeven of het een herhaalde afspraak is
  • Uitzonderingen op een herhaalde afspraak hebben een afwijkend 'herhaal' icoontje
  • Fix, bij verslepen van een herhaalde afspraak blijft soort, project en bedrijf behouden
  • Weergave van meerdere gegevens in afspraken (bedrijf, locatie, omschrijving, project)
  • Duidelijkere tooltip voor afspraken
  • Nieuw: lijstweergave van afspraken

Bijeenkomsten

  • Kolom soort aan de lijst toegevoegd
  • Lijst is gepaged.

Documenten

  • Logging bij ontbrekend template bij aanmaken worddocumenten
  • Mogelijkheid tot instellen van standaard status voor automatische documenten (workflow, bevestigingen)
  • Fix handmatig publiceren van documenten
  • Mogelijkheid om een documentregistratie te wijzigen in een registratie van een bewerkersovereenkomst
  • Fix registratie in- en uitgaande documenten. Ingekomen documenten werden als uitgaand getoond.
  • Zoeken in Alle documenten uitgebreid voor de velden Brin, Relatiecode en Bestuursnummer
  • Fix uitvoeren van mailingen, documentstatus toegevoegd
  • Optie voor publiceren op portal toegevoegd onder de tab Alle documenten

E-mail

  • Verbetering opmaak bij plakken van tekst vanuit Word
  • Registratie van berichten houdt rekening met mogelijk 2de emailadres van contactpersoon
  • Nieuw: na versturen van bericht naar onbekend emailadres kan het bericht alsnog worden geregistreerd.
  • Fix: bij afhandelen van verzonden berichten worden deze niet verplaatst naar de archiefmap
  • Scrollmogelijkheid aan registratievenster toegevoegd. Nodig bij veel geadresseerden.
  • Mogelijkheid tot instellen van standaard status voor automatische berichten (workflow, notificaties)
  • Fix vreemde tekens, deze werden niet altijd goed uit een template gelezen.
  • Nieuwe optie om een bericht alleen als platte tekst te kunnen versturen

Evaluaties

  • Notificatie email bij toewijzen van nieuwe evaluatie
  • Vragen zijn nu in html ipv plain text.

Beheer

  • Bij het onderhoud van de stamtabellen worden nu ook velden van het type Datum ondersteund

Overzichten

  • Fix genereren van (printbare)overzichten

Knowledgebase

  • Fix terugkoppeling van feedback

Workflow

  • Fix weergave knoppen in firefox

Logging

  • Zoeken in omschrijving toegevoegd

TrafficCenter

  • decoderen leerlingcode
  • Fix datum format

 

 

 

Contact

  • Nieuweweg Noord 314 B30, 3905 LX Veenendaal
  • +31 (0)318 548 195
  • info@officeheart.nl