Release notes OfficeHeart CRM versie 2015 Q1

Belangrijk: Wis de cache van uw browser of druk op CRTL-F5 na elke update. Dit voorkomt dat bv. icoontjes niet goed worden getoond.

Algemeen

  • Performanceverbetering door o.a. beter en meer gebruik te maken van caching
  • Werken met tabellen bij o.a. samenstellen van een nieuw e-mailbericht is makkelijker en beter door de extra opties hiervoor (knop in toolbar)
  • Fix: notificaties (nieuwe berichten, afspraken enz.) kwamen niet altijd goed bij iedereen door.
  • "Tip collega" wordt nu op dezelfde manier verstuurd als een internbericht waardoor er ook gebruik gemaakt kan worden van groepen om naar meerdere te versturen.

Knowledgebase

  • Nieuwe module voor kennismangement. Inzetbaar voor intern kennisbeheer en voor efficiëntere afhandeling van incidenten.

Notities

  • Nieuw: Notities markeren als permanent.
  • Nieuw: Filter op permanente notities
  • Mogelijkheid om status te verplichten

Taken

  • Fix: bij verwijderen van taak wordt koppeling met eventueel gekoppelde afspraak ook verwijderd

Portaal

  • Mogelijkheid toegevoegd om accounts te deactiveren

E-mail

  • Performanceverbetering met name bij 100k+ items in dezelfde map
  • Fix: Tijdstip emailbericht wordt nu op moment van verzenden ingesteld en is niet langer het tijdstip van initieel aanmaken.
  • Fix: Validatie van e-mailadressen aangepast voor nieuwe toplevel domain namen met lange extensies.
  • Invoer e-mailadressen is nu autocomplete waarbij er naar alle adressen in de database wordt gekeken.

Agenda

  • Fix: herhaalde afspraken, bij wekelijks herhaalpatroon was standaard altijd de zaterdag geselecteerd.
  • Fix: herhaalde afspraken, bij maandelijks herhaalpatroon werd de selectie van de maand niet altijd goed onthouden
  • Fix: herhaalde afspraken bij meerdere personen, toevoegen van uitzondering op patroon werd niet bij alle medewerkers goed doorgevoerd.

Documenten

  • Documenten direct verzenden per mail vanaf de verzendlijst
  • Direct mailen van documenten kan nu ook op briefpapie

Projecten

  • Kolom einddatum project wordt in de lijst getoond
  • Projecten welke niet gereed zijn voor de opgegeven einddatum worden rood gemarkeerd in de lijst

Relaties

  • Toevoegen van nieuwe bedrijven en of personen kan nu altijd vanuit de verschillende selectors.
  • Zoeken naar bedrijven en personen werkt met automatisch aanvullen.
  • Validatie op BSN nummer bij persoonsgegevens.
  • "Tip collega" toegevoegd bij contactpersonen.
  • Mogelijkheid om per bedrijf aan te geven of deze een koepel is. Werd eerder alleen bepaald door het hebben van onderliggende bedrijven.

Incidenten

  • Nieuw: Doorsturen van incidenten, waar mee het incident dan als afgehandeld wordt beschouwd
  • Nieuw: Doorsturen van incidenten waarbij er op een reactie wordt gewacht.
  • E-mailsjablonen (voor beantwoorden, doorsturen, ontvangstbevestiging etc.) en uitgaande mailbox kunnen nu per rubriek worden ingesteld.

Beheer

  • Mogelijkheid tot legen van cache (onder Beheer - Gebruikers en Beheer - Tabellen).

Contact

  • Nieuweweg Noord 314 B30, 3905 LX Veenendaal
  • +31 (0)318 548 195
  • info@officeheart.nl