Alle relaties centraal

De gegevens van bedrijven en personen staan centraal in de module Relaties van OfficeHeart. Alle andere zaken, zoals oa. documenten, e-mail, projecten en afspraken zijn hier aan gekoppeld.

Organiseren met groepen

U kunt relaties aan groepen toevoegen. Deze groepen kunnen worden gebruikt bij o.a. het uitvoeren van mailingen en overzichten. Op verschillende manieren zijn onderlinge relaties en afhankelijkheden aan te geven waardoor de structuur en hiërarchie altijd overzichtelijk is.

Belangrijke informatie vastleggen

Per relatie kunnen er standaard veel gegevens worden vastgelegd. Naast de standaard NAW-gegevens en bedrijfsgegevens zijn er aanvullende adressoorten te definiëren en kunnen er verschillende soorten vrije velden worden gedefinieerd.

Favorieten

Bepaal zelf welke relaties voor u belangrijk zijn of welke veel worden gebruikt. Elke medewerker kan dit persoonlijk instellen. Deze favoriete relaties staan dan bovenaan in de lijst. U kunt er ook voor kiezen om zelfs alleen de favoriete relaties te tonen. Zoeken, scrollen of filteren is dan niet meer nodig.