E-mailaccount toevoegen

  • Selecteer de module Beheer – E-mailaccounts
  • Klik bovenin de balk op ‘+ Nieuwe e-mailaccount’ om een nieuw e-mailaccount toe te voegen.
  • In het nieuwe venster wat verschijnt kunnen de e-mailgegevens ingevuld worden.
  • Let op: vul het wachtwoord nog niet in. Deze moet door OH support worden ingevuld bij het koppelen met de mailserver. 

Antwoord naar(Reply to): wanneer een ontvanger een verzonden e-mail beantwoord en deze moet verzonden worden naar aan ander e-mailadres dan het afzenderadres, dan kan op deze plek een ander e-mailadres worden ingevuld. 

Externe berichten opslaan in: Wanneer inkomende e-mails in een andere mailbox binnen moeten komen kan hier de e-mailbox gekozen worden. 

 

Nadat het e-mailaccount is aangemaakt kan het e-mailadres worden doorgegeven aan OfficeHeart. Stuur ons een e-mail met de desbetreffende e-mailadres(sen), dan zorgen wij dat de e-mailaccount gekoppeld worden op de server.